Dün yani 4 Ağustos 2006'da eğer dinlediyseniz programı ben yoktum. Hatta uzun zamandır radyoda yokmuşum gibi geliyor, ki bu da podcastleri ihmal ettiğim anlamına da geliyor. Artık eylül ayında herşey tekrar düzene girecek umarım. Değil mi Tuçe?

Tabii mobil insan benim, benim biyerlerde sabit durmam gerek artık. Bazı şeyler güzel gitmiyor olabilir podcast gibi ancak Alt Sokak bir şekilde güzelce devam ediyor. Dün programı internetten dinlerken çok içim gitti stüdyoda olmak için. Artık bu hafta umarım beraber sunacağız programı Alt Sokak'ın hafif yaz esintili kaldırımlarından. Ne kadar uzun bir cümle kurdum. Herneyse. Bakalım Tuçe bize dün neler çalmış..

Depeche Mode - Home (Konser çok güzeldi bu arada.. :)
Massive Attack with Terry Callier - Live With Me
Stateless - Bloodstream
MSTRKRFT - Easy Love
Nine Inch Nails - Only (Benim için mi çaldı bilmiyorum ama teşekkürler Tuçeee! :)
Kasabian - Reason Is Treason
Emiliana Torrini - Sunny Road
Pilate - Alright
Athlete - Wires
Peeping Tom - Mojo
Diplo - Big Lost
Prefuse 73 - We Go Our Own Way
Mansun - Wide Open Space

İkinci saatte,

Black Grape - Get Higher
Devlins - World Out Side
Eskobar - Persona Gone Missing
Richard Cheese - Only When It Rains
Nick Cave and PJ Harvey - Henry Lee
Isobel Campbell and Mark Laneg - Black Mountain
Tim Buckley - Sweet Surrender
Hird - Keep You Kimi

Burak'ın Takıntısı (İstanbul'a geldiğimde Burak'la müzik dinleyemesek de Guinness keyfi yapıp Wagamama'da yemek ziyafeti çektiğimizi de belirtmeden geçemeyeceğim. Fazla mı concon takılmışız? :)

Ricardo Villalobos - Sieso

..ve son şarkı,

Lawrence - Spark

Ellerine sağlık Tuçe. Yine güzel bir playlist olmuş. Önümüzdeki hafta görüşmek üzere efenim. altsokak@radyoodtu.com.tr, önümüzdeki hafta içi podcast'lere güncelleme gelecek. Bırakmadık, merak etmeyin..

1 comments:

Unknown said...

Keyifli bi yayin oldu, ama komik degildi neden? cunki Muzaffer yok.. Efenim ayıptır söylemesi, Muzaffer'le yayın sırasında pek bi eğleniyoruz..

NIN sevdiğini ve özellikle 'Only'e bayıldığını biliyorum Muzo'cum, ancak Devlins kesinlikle senin içindi..

Iyi haftalar herkese..
Sevgiler..