8 Aralık 2006'da Tuçe, Alt Sokak'ta, bakalım, neler, çalmış.. :)

CSS - Let's Make Love and Listen To The Death From Above
Charlatans UK - NYC (There's No Need To Stop)
Happy Mondays - Stayin' Alive (12' Mix)
Razorlight - In The Morning
Nouvelle Vague - Don't Go
Hot Chip - Colour (DFA Remix)
Deerhoff - Wrong Time Capsule
Tim Buckley - Sweet Surrender
Sigur Rós - Myrkur

Alt Sokak Pazarı'nda;

Babyshambles - The Blinding
Fall Out Boy - This Ain't Scene, It's An Arms Race
Jarvis Cocker -Don't Let Him Waste Your Time
The Shins - Phantom Limb

Tujiko Noriko - Rocket Hanabi
Blonde Redhead - Missile
Nick Cave & The Bad Seeds - And No More Shall We Part
Sinead O'Connor - Troy
Oasis - Fuckin' In The Bushes
Gogol Bordello - Start Wearing Purple
Paul Weller - Wild Wood
Zero 7 - Destiny
Datarock - Computer Camp Love

MySpace Konuğumuz, kendi sesleriyle, Tall Pony;
Tall Pony - I'm Coming To Get You

CocoRosie - Velvet Pony
Psapp - Velvet Pony
I Love You But I've Chosen Darkness - According To Plan

Bize altsokak@radyoodtu.com.tr adresinden aklınıza ne gelirse iletebilirsiniz. Ayrıca podcast'lerimizi takip etmeyi unutmayın. Arkadaşlarınıza da tavsiye edebilirsiniz, neden olmasın? :) Önümüzdeki hafta görüşmek üzere..

1 comments:

Anonymous said...

blog aleminde keşfe çıktım sizin blogu keşfettim.doğruyu söylemek gerekirse içeriğinize bakıp anlam veremedim,bu şarkılar ne listesi kendi sevdikleri şarkıları derleyip toplayıp hizmete mi sunmuş bu adamlar:)dedim ama pek de tatmin olmadım.sonra program falan,radyo odtü durumlarını anlayınca nihayet jeton düştü,aslında pek de bu kadar geç düşmezdi ama:)"alt sokak" programını duymuştum bizimkilerden.(ha bu arada ben hacettepeliyim mezunuz gerçi ama..)
alternatif müzik konusunda Ankara'da üstünüze yok sanırım,onlar öyle diyo:)(yani arkadaşlar)ooo ben amma da konuştum ya,neyse dinlerim bi ara,hadi kalın sağlıcakla..