Bir 13. cuma günü Alt Sokak'ta neler çalındığını söylemeden önce, blogumuzda yer alan sol kolondaki değişikliklerden bahsetmek istiyorum. Önceden düzensiz bir şekilde duran "Bağlantılar"ı artık daha derli toplu hale getirdim. Alt Sokak'la ilgili tüm bağlantıları burada bulabilirsiniz. Ayrıca önceden direkt bağlantısı olmayan, yeni Alt Sokak last.fm grubuna daha rahat bir şekilde erişebileceksiniz.

Sol sütündaki gelişmelerden biri de "Podcast" sekmesi. Bu liste, biz yeni podcast'ler yaptıkça otomatik olarak güncellenecek ve en yeni 5 podcast'i buradan tıklayıp direkt olarak bilgisayarınıza indirebileceksiniz. Elbette bu podcastlerimize ulaşmak için alternatif bir yöntemlerden biri olacak. iTunes dururken ben pek başka bir yöntem kullanmıyorum açıkcası ama pek çok kişi için daha rahat olacağından eminim. :)

Yeni blog arayüzü sayesinde önceki aylarda neler çaldığımıza daha rahat bir şekilde ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca en üstte yer alan "Arama" kutucuğuyla da blogumuzda aradığınız birşeyler varsa rahatça bulabiliyorsunuz. Buradan giderek tekelleşen Google'a teşekkürü bir borç biliyorum.

Bu kadar gevezelik yeter sanırım. Bakalım 13 Nisan 2007 tarihli Alt Sokak'ta neler çalmışız;

Datarock - Computer Camp Love
Clap Your Hands Say Yeah - Satan Said Dance
Robyn - Konichiwa Bitches
Postal Service - Such Great Heights
Piano Magic - Disaffected
Beck - Think I'm In Love
The Notwist - Pilot
James - Falling Down
The Glove - Mr. Alphabet Says
Pulp - This Is Hardcore

Alt Sokak Pazarı;

Rufus Wainwright - Going To A Town
Camera Obscura - Tears For Affairs

Gogol Bordello - Start Wearing Purple
Trentemøller feat. Ann Trolle - Moan
Depeche Mode - Home
Stateless - Bloodstream

Alt Sahne konuğumuz Peter Bjorn and John;

Peter Bjorn and John - Young Folks (Live)
Peter Bjorn and John - Amsterdam (Live)

Virgo Loves Cancer - True Love Waits
The Faint - Agenda Suicide
Peeping Tom - Mojo
Happy Mondays - 24 Hour Party People
Death From Above 1979 - Black History Month
Planet Funk - Paraffin
Zoot Woman - Grey Day
A-HA - Velvet

Bu haftalık bu kadar. Değişik ve güzel bir liste olmuş. Biz de programı yaparken çok eğlendik açıkcası. Alt Sokak her cuma saat 22-00 arası Radyo ODTÜ'de. Bizi internetten dinlemek için bu saatler arasında http://www.radyoodtu.com.tr adresine uğramanız yeterli.

Her türlü istek ve öneriniz için, altsokak@radyoodtu.com.tr adresine elektronik postalarınızı bekliyoruz. Haftaya görüşmek üzere.. :)

2 comments:

Deniz Ural said...

Blog bu şekilde gerçekten daha derli toplu olmuş, pek güzel olmuş. :) Elinize sağlık.

Podcast'lerle ilgili bir şey sormak istiyorum, biraz cahilim bu konuda, baştan söyleyeyim:)

Bir i-pod edinir edinmez Alt Sokak podcastlerine üye oldum. Dinlerken bir de baktım ki, çaldığınız şarkıların sadece ilk bir dakikası filan var! Oysa ben asıl o nadide şarkıları dinlemek istiyorum. Acaba podcast denen şey hep böyle mi oluyor, bende mi bir sorun var? :)

Muzaffer said...

Efendim sizde bir sorun yok. Ülkemizde pek işlemese de ileride çıkabilecek telif hakları problemine bir önlem. Aslında 30 saniye yasal sınırlama. Ancak onu biraz deliyoruz. :)

Şarkının tamamını yayınlamak içinse çok meblağlar ödemek zorundasınız.

Herhangi bir plak şirketine bağlı olmayan MySpace konuklarımızın eserlerinin tamamını dinleyebilirsiniz ama. iTunes'da kısa bölüm özetlerinden MySpace arkadaşlarımızın hangi bölümlerde olduğuna bakabilirsiniz.

Podcastlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. :)