7 Aralık 2007 tarihli Alt Sokak'ta Tuçe yalnızdı ve ben de The National konserindeydim. Tuçe'de eminim bu hafta Swayzak'te coşacak. Ben de yine kaçırıyorum onları, hem de ayağıma kadar gelmişken. Herneyse, bakalım meydan Tuçe'ye kalmışken sokakta hangi tınılar yankılanmış..

Say Anything - Baby Girl, I'm A Blur
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Live)
Arid - You Are
Hooverphonic - Expedition Impossible
Bird and The Bee - La La La
Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
Justice - D.A.N.C.E.
She Wants Revenge - True Romance
Killers ft. Lou Reed - Tranquilize
Newton Faulkner - Teardrop
Hot Chip - Shake A Fist
Hird - Keep You Kimi
Swayzak - Make Up Your Mind

Trentemøller feat. Ane Trolle - Moan


Lamb - Gabriel
Beck - Everybody's Gotta Learn Sometime
Luciano - B2 Untitled
Indochine - Ladyboy
Aqualung - Cinderella
Yann Tiersen - Monochrome
Jeff Buckley - Lilac Wine
Schtimm - IDIOTsong
Elliott Smith - Waltz #2

Bu kadar efenim. Farkettim de uzun bir süredir Waltz #2 dinlememişim. Bilgisayar başından kalkıp biraz Elliott Smith dinlemeye ayrılıyorum. Biz bilgisayar başında olmasak da e-posta adresimiz 24 saat boyunca açık. altsokak@radyoodtu.com.tr

Haftaya görüşmek üzere.. Hoşçakalın.. :)

0 comments: