Merhaba, 29 Mart gecesinin Alt Sokak listesi şöyleydi...


I Am Kloot - Morning Rain
Album Leaf - On Your Way
Dresden Dolls - Half Jack
Clap Your Hands Say Yeah - Satan Said Dance
The Good, The Bad And The Queen - Green Fields
Kate Havnevik - New Day
Babyshambles - The Blinding
The Organ - Brother
Broadcast - Hammer Without A Master

Alt sokak pazarında 3 yeni single vardı:

Noisettes - The Count Of Monte Christo
Nine Inch Nails - Survivalism
Feist - My Moon My Man

Jarvis Cocker & Kid Loco - I Just Came To Tell You That I'm Going

2. saatimiz, dinginliğimiz gösteriren müziklerle dopdoluydu...

Phoenix - Everything Is Everything (Acoustic)
Sean Lennon - Dead Meat
Bonnie 'Prince' Billy - Wai
Badly Drawn Boy - Another Devil Dies
Mansun - I Can Only Disappoint You
Unbelievable Truth - Higher Than Reason
Deerhoof - Wrong Time Capsule
Beck - Everybody's Gotta Learn Sometime
Grant Lee Philips - Under The Milky Way
Life Aquatic Soundtrack - Life On Mars
Nick Drake - Saturday Sun
Jeff Buckley - So Real
Pink Floyd - Comfortably Numb


haftaya görüşmek üzere, hoşcakalın..

0 comments: